Tävling!

Igår var det tävling i skutskär! tror hallen hette typ rotskärshallen!
Den var väldigt liten ivarjefall.
Tävlingen hette uddanscup och det var bara en street tävling!
Jag tyckte att det var en riktigt rolig tävling!
Det gick hyfsat också.

I singel kom jag 5:a och är nu uppe i guldklass.
I par kom vi 8:a.
I grupp gick det inte så jättebra, vi tävlade mot sånna som är 16+, bara för att en i våran grupp är 16!
och vi har sånna som är 13 i våran grupp.
Men dom som var med var grymma och har tävlat mycke längre än oss och åkte på VM osv, medans vi bara har tävlat 2 gg! Vi hade skitkul och är jättenöjd med våran 6:e plasering! Grymt tjejer love!!!

nästa helg är det tävling igen! då är det i både disco o street!
Får se hur min dansparter mår, hon kommer förmodligen inte kunna vara med :(:( och då har vi 2 borta i gruppen!
Men är TAGGAD!!

Publicerat: 2011-09-25 @ 22:18:05


3 kommentarer
Postat av: effe

Ni kommer vinna ändå, jag ska vara där och hejjjahejjja och peppa er! Pusss <3

2011-09-25 - 23:33:18 | URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: Matilda Melkersson

FEST HOS SARA FEST HOS SARA NUUUU!!





hoppas jag ;)

2011-09-26 - 17:15:29 | URL: http://matildameelkersson.blogg.se/
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R

Fina bilder! :)

2011-09-26 - 18:12:38 | URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!