Sjukling..

ligger just nu i soffan och trycker i mig halstabbletter. Har varit förkyld ett tag.. men kännde att jag behövde vara hemma idag. Är skönt att vara hemma från skolan, men samtidigt drygt och vara sjuk.

Kan ju berätta om min helg då:

Fredag: Skola och dans, sen på kvällen filmmys med familjen.
Lördag: kollade på Petter och September i furuvik och åkte lite karuseller. Var roligt men alldeles för mycke folk.
Sen på kvällen gick jag på bio med madde (www.mmmaddestyle.blogg.se) vi kollade på 'jag saknar dig'. Den var ganska bra men lite konstig på ett sett, men värd att se. Vi började grina..
Söndag: jag och matilda låg döda i soffan och snörvlade hela dagen typ, sen vid 5 åkte jag och tränade med Jennifer i hennes systers källare.


Nu ska jag göra lite te tror jag, bloggar mer under dagen puss!




Ska börja blogga mer nu, lovar!
OM ni kommenterar!!
Publicerat: 2011-09-06 @ 12:22:23


3 kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging!

2011-09-06 - 16:27:07 |
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R

Snygging!

2011-09-06 - 16:27:30 | URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/
Postat av: Linnea

När jag går in på din blogg från min dator så ser man inte första bokstaven i rubriken, det är som att det huggs av där, + att menyn är nere under alla inläggen. Vet inte om det bara är på min dator som det ser ut så men, om du vill kan jag hjälpa dig att fixa det om det blir så för dig med? :)

2011-09-06 - 17:52:12 | URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!