Längesen!

Hej!
jag lovar att jag ska börja blogga som vanligt när jag fixat min header, josefine ska hjälpa mig. Ser lite rolig ut nu, men är bara medans!


Kan ju berätta lite om min helg ivarjefall!

Fredag: Skola, street, hem och ta det lungt.
Lördag: dans med gruppen, springning och kordinationsövningar i hemlingby, hem till matilda och sen var vi med marre.
Söndag: Disco vid halv fyra till halv 6 riktigt roligt! Sen hem och bara ta det lungt efter en helg som sätt ut ungefär som vanligt! :)

Imorgon ska vi till reningsvärket med klassen... myssss!

Efter det blir det träning med Jennifer!



Krya på dig gumman, det var tråkigt för både dig och oss att det skulle sluta såhär! Men det är bara at gilla läget!
Du är unnderbar! Vi löser det här! <3




<3
Publicerat: 2011-09-18 @ 22:15:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!