Kan du aldrig försöka att hitta något bra med mig

hejhej bloggläsare!
Kom nyss hem ifrån sömmerskan, disco par dräkterna kommer säkert bli jättesnyggas! hoppas på det ivarjefall!

Vanlig skoldag idag!
Gympan runadej ag och matilda runt rudan skit snabbt, var först tror jag! Vi orienterade...
Var till tandläkaren idag också, fick göra avtryck i nån blå lera, bita i vax,knäppa kort i nån grej som hette BIG smile ( kan lova att jag fick större mun än en krockodil..
HAAHAH sååå ful! har bild på mammas mobil på mig med den på!

Lägg till mig på wordfeud  saralarssonnn !


Är med i veckans blogg! www.alicelarsdotter.blogg.se ! :)


Publicerat: 2011-09-14 @ 19:05:52


1 kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Åhh, jag vill se bild på pardräkerna :D :D

2011-09-14 - 22:30:13 | URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!