I (heart) smoothie

jag älskar smoothie, och det är så himla lätt att göra och man behöver inte så myclet idgridienser.

såhär gör jag smoothie:

1: tar fram en mixer
2: jag häller i vanlig vaniljfil i ett glas som jag tycker är lagom stort glas så myclet jag vill ha alltså.
3: häller i det i mixern
4: tar en påse, där det finns färdiga påsar med frukt i, finns o köpa på vanliga affärer som ica osv.
5: häller i det i mixern.
6: trycker på mixern, mixa tills du inte ser nå bitar.
7: häll i det i glaset
8: drick/ät det !


jag gillar jordgubb, hallon och sånna bär! tycker inte att annanas är så god tex.


resultatet på min jordgubbssmoothie:

Publicerat: 2011-09-28 @ 19:09:02


1 kommentarer
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R

Jag har också såna där blåbär och annanas påsar, skit enkelt och gott ju :)

2011-09-28 - 22:03:33 | URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!