Gästbloggar !

Hej på er !

Jag heter matilda melkersson och jag är saras bästa vän!

har nyss skrivit ett inlägg på min blogg hur mycket sara betyder för mig ! 
ingen kan vara bättre än sara! älskar dig hjärtat!

kan ju berätta lite om vad jag har gjort idag och vad jag ska göra!

jag är hemma från skolan idag, var hemma igår med.. men jag har bara kollat på tv, daton osv
har inte så roligt!

jag saknar sara otroligt mycket! älskar dig mest av allt mitt hjärta!



en underbar dag fast det regnade med sara! kommer aldrig glömma
den där dagen! glömmer aldrig något med sara! 

ha en bra dag! pussar
Publicerat: 2011-09-21 @ 11:09:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!