ÄLSKAR DIG BLOGG APPEN!

så jäkla härligt att ha blogg appen!
det var på tiden blogg.se!!

Imorgon efter skolan tänkte jag ivf åka och försöka få ihop något i våran mini grupp! HJÄÄÄLP!
skulle behöva träna min nys singel också!!!
aja!
började packa lite idag, så ska skriva en packlista på bloggen nu, så hojta till om ni ser något som är glömmt!

* disco singel dräkt
* street singel kläder
* disco grupp kläer
* silver tossor, svarta tossor och röda converse!
* lösögonfransar + lim
* glittersmink + vanligt smink
* krustång (ska prova ha det tror ja nu när jag väl bara har singel)
* säkerhetsnålar
* hårspray
* toffsar
*spännen
* mat
* kamera

aa det är det jag kom på nu!


men nu måste jag sova! pöss!

Publicerat: 2011-09-28 @ 22:14:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!