Slö dag.

Idag fick bli en riktigt slö dag! Vaknade ungefär 10 idag.
Kollade på tv och tog det lung!
Åt lite tacos från igår, och sen satte jag faktist igång med städningen. Är inte riktigt klar men nästan så.
duktig jag är!
Jag är väldigt hostig och lär harkla typ hela tiden, det är skit jobbigt! Men är ändå inte riktigt sjuk... Får hoppas jag blir bättre så jag kan träna!
Nu ska jag fortsätta bara ta det lungt! Ska nog sätta på en film snart, och kanske göra lite varm choklad!



Bild i repris tror jag! sen en ganska gamal disco tävling i... Falun tror jag!
Publicerat: 2011-10-16 @ 15:30:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!