Roll The Credits

Sista dagen på praoen idag, eller ska ta igen en dag på Måndag tror jag !
Har även egen street lektion idag. Men har varit riktigt roligt! Så är inte så sugen på att komma tillbaka till skolan direkt, usch!

Ska äta lite kycklig,pasta och sallad som lite lunch snart.
Vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem, får se. Kanske bara myser med familjer, eller nått annat.
Imorgon blir det att gå upp i hyfsad tid, ska ha privatlektion med Ida Warg, disco. Är ju ett tag till nästa disco tävling, men är ju bra att vara i tid och annars hinner man inte till första tävlingar eftersom jag inte kommer tävla disco singel på vissa tävlingar.

Fick reda på att disco SM nästa år är i Göteborg i år igen, fyfan vad kul!
Vi hade jätte roligt förra året och ska ha mist lika roligt i år!!


Just nu, lillebrors kamera på datan, grym!
Publicerat: 2011-11-18 @ 13:48:32


1 kommentarer
Postat av: maximilia

gå gärna in och va med på min dagens blogg tävling! :) vinnaren utses imorgonkväll! :)

http://mmaximiliahollinder.blogg.se

2011-11-24 - 11:36:01 | URL: http://mmaximiliahollinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!