trött tjej skriver

godmorgon bloggen!
Vaknade ungefär 1 idag, kom hem 3 igår så är jätte trött idag.
Har varit på SM hela helgen så är värkligen helt slut nu!
Gick inte så bra på tävlingen.
I singel gick jag vidare en gång. Men usch har aldrig varit så borta förr,
mådde illa hela torsdagen, och innan jag skulle gå in på dansgolvet höll jag på
att svimma, och mådde illa och svättades, tror jag hade feber, så var
väldigt konstigt att jag äns gick vidare en gång. Andra gången känndes det som hela
rummet snurrade när jag dansade usch! och jag som värkligen ville köra allt på SM,
fan va less jag är!!!!

Aja, alla blir väl sjuk på tävlingar, men inte SM!!! :(


Men har haft sjuk rolig helg, på Fredagen gick vi på Liseberg, nästan alla som var i guld/star/superstar.
var där från när vi kom fram till att det stängde vid 11!
Hade bara önskat att man var frisk på tävlingen så kunde man ha roligt då också.



puss!
Publicerat: 2011-05-16 @ 17:37:36


2 kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte du var asduktig ändå

2011-05-18 - 13:26:23 |
Postat av: sara

Tack så mycket, känndes som att det var omöjligt att det kunde se bra ut!



Varför skriver du inte ut namn ?:)

2011-05-20 - 18:17:46 | URL: http://saralarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!