Svar på frågestund

Alice Larsdotter:

har du färgat håret ljusare? det ser ljusare ut :)
svar: Nja, färgade utväxten innan tävlingen, men hade inte haft i silver shampoo, så var gult på tävlingen :/

bästa film? Hmm.. ingen aning faktist.
bästa maträtt? tacos kanske

5 saker du gillar att göra?

* dansa!
* kompisar
* sova
* sola och bada
* lyssna på musik
 medmera , haha svårt att komma på :D




Lovisa Fagerudd:

snällla svara! ignorera inte dennna fråga!

har du någon gång bajsat i en soptunna?
Haha nej men den som har berättat det kanske har det ;) haha, kan ta det sen... asså haha!




Lisa brändström:

Oki, men då frågar väl jag något också då.... :)

Vad är godast, smultron eller jordgubbar? jordgubbar såklart!

Vågade du åka alla karuseller på Liseberg? njaa.. alla utom frittfall, uppskjutet och atmosfear ;)

Vilken är din favoritmat? tacos tror jag!

Kram lisa


Lova

Hej! 1: Men går du i samma klass som alex Björklund? Han e min kusin:P ja det gör jag :)
2: är det roligt i skolan? :) njaa.. funkar väl!
3: vad är det roligaste ämnet/ämnerna o skolan? :D svårt...
4: håller du på med fler sporter än dans? :) nej tror inte att jag skulle hinna det.



Jessica:

vilket är ditt bästa dans-minne du har? Svårt, tycker att själva ''stämmningen på tävlingarna är roliga, men måste säga när man ståd högst upp på pallen!
vilken dag, var din favorit dag? :) lördag!



Bella strömstedt:

Vad ska du göra i sommar då? Blir de några resor? Ja till Danmark, grundsund och kanske bila utomlands eller nått liknande!

Kram Bella


Tack för frågorna! ♥
Publicerat: 2011-05-23 @ 17:41:12


1 kommentarer
Postat av: alva [sweetestmemories]

HAAHAHA soptunnan! Minnen asså!



Åh, jag ska också till grundsund ;)

2011-05-25 - 14:43:57 | URL: http://sweetestmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!