Estraden

Kom nyss hem från estraden, har varit och visat upp lite dans, sånt vi lärt oss på hela terminen osv, kanske kommer bilder sen. Nu ska jag bara ta den lungt, är så trött efter helgen!
Var ju på tävling i Falun igår ända till 8! Hade det jätte roligt!
Vi kom 3:a i disco grupp
Jag kom 6:a första gången i guldklass och fick en prick
Semi i street singel
4:a i street par och disco par !
Nu är det bara att tagga till SM och EM !
Sm är redan nästa helg, fre lö sön, så går bara 4 dagear i skolan den här veckan, härligt!
åker dit på fredag och går på Liseberg! sen på lördag dansar jag och Sm fest, söndag dansar jag !


Älskar er brudar! <3
Publicerat: 2011-05-08 @ 17:19:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!