Cooler Then Me

Sitter just nu i min soffa och lyssnar på musik.
Så passar på och blogga nu när jag inte har så mycket för mig.
Mår bättre nu ivarjefall, så gick till skolan, lite skönt ändå måste jag säga.

Imorgon är skola igen, får se vad jag gör efter!
Men på lördag är det EM läger,ska bli jätte roligt! ( Jennifer du måste bli frisk till dess!! )

Såå det blir en rolig helg.
ÅÅh vad jag kommer sakna tävlingar och dansen, hade viljat
slutat med en frisk och bra tävling, men jaja.

Fan vad tråkigt det är när ingen frågar nått på frågestunden, känns ingen idé...



PUSS OCH KRAM FRÅN MIG !

Publicerat: 2011-05-19 @ 16:35:12


1 kommentarer
Postat av: Linnea

Var ska EM-lägret vara? På Uddans?

:)

2011-05-19 - 21:12:05 | URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!