äckel!

hej, kan börja med att berätta vad jag menar med rubriken, vi hade gympa sista lektionen. och vi sitter i omklädnongsrummet ( jag jennifer matild ) och väntar på att lektionen ska börja. Sen har vi idrott, och sen kommer vi tillbaka och allt vart smink är typ borta och våra plånböcker som vi hade 1000 kronor i bara för att vi skulle på stan efter skolan! åhhh blir så jävla trött! kan säga att vi har en aning om vilka som tog de.... åhh jag har inte ett öre kvar nu, kul... aja, ska skriva nått possetivt också! att vi ska på lisseberg på fredag och att jag längtar frymt mycket! nån mer som ska på lisseberg då eller? oxh tävling lö o sönd! o sm fest lö! har redan skrivit men då får ni höra de igen! åhhh gjorde illa armen på träningen också! kul att det är tävling på lö då! idag hade vi 3 träningar på rak så ska fortsätta kolla på bb och chilla nu hehe! pusss
Publicerat: 2011-05-11 @ 22:37:57


2 kommentarer
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R

vi ska på liseberg på fredag! :D

2011-05-12 - 15:40:58 | URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/
Postat av: lowisafagerudd

kan inte du ha en frågestund snart! (A)

2011-05-16 - 16:47:12 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!