Tja Tja bloggen!

Kom nyss hem cyklande från Matilda, hon skulle på träning!
Kan ju berätta lite om helgen lite kort.
Torsdag var jag med Matilda, Frida och Kajsa vi solade och hade det skit roligt och busade ! haha ! 
Fredag var jag och Matilda hos henne och solade på studsmatan och cyklade runt och chillade lite bara.
Sen lite mer på kvällen var vi med Kajsa och Frida igen :) Hade hur roligt som helst då med! tack för det tjejer !:*
Nu ska ´jag också gå ut i solen ett tag tror jag.

Så får vi höras sen!

( åh vill göra om bloggen, men har inga roliga bilder till header eller nått! )


Asså haha!
Publicerat: 2011-06-04 @ 13:19:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!