GRUNDSUND

förlåt för jättedålig uppdatering, men jag är i grundsund med bästisfästis! och utan datan! vi är på väg till smögen, en lång brygga med affärer, resturanger mm! mys! har varit på liseberg och badat från klippor och mer! har det ivarjefall jätte mysigt! skriver hur det var på em när jag kommer hem härifrån! kommer hem på lördag! kan hända att allt jag skriver sitter ihop nu, för jag mobilbloggar! är med på alice veckansblogg också! kika in på den söta tjejens blogg www.alicelarsdotter.blogg.se
Publicerat: 2011-07-07 @ 11:41:09


1 kommentarer
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R

Vad kul att du tipsa om tävlingen!

Nu har du ännu större chans att vinna :)

2011-07-07 - 18:35:39 | URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!