Espana!

God eftermmiddag!

Var ett tag sen jag bloggade nu, så kan ju berätta om vad som har hänt på sistone.
Igår drog jag och matilda ner på sommarkväll vid typ åtta, mötte saknade alva på bussen! sen på stan mötte vi madelene åsberg och vi gick runt lite, käkade på donken och så! sen åkte hon hem, då gick vi med amanda andersson ett tag, saknat henne! så himla skön brud!
gick med henne, sen väntade vi på hennes buss med henne. Sen var bara jag och matilda kvar en stund, pratade med
jennifer och jossan ett tag, och kom sedan på att våra bussar hade slutat gått...
Så fick ta 12:an hem. Gick hem osv..

Vaknade typ 12 idag, åkte till jennifer och gjorde en ''ritning'' till våran nya dansdräkt!
hoppas den blir braaaaaaaa!

Inatt klockan 6, går vårat flyg till Spanien, tror ni jag längtar eller??
Åker typ 2 hemmifrån. Ska vara där i 11 dagar.  I staden Fuengirola, mys!!
Har internätt på hotellet, så kommer kunna blogga ibland!


Publicerat: 2011-07-28 @ 17:22:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!