Boy's don't cry

Vill ha en ny header nu! den är så ful nu!
men har inga bra bilder och har inte tid/ork att knäppa några just nu!



Har inte sovit hemma så har inte haft datorn och kunnat blogga.

I tisdags sov vi i all Inzane med varandra! Tyvärr inte Johanna, och hon som ska flytta och sluta i
gruppen också. älskar dig !
Men vi hade ivarjefall jätteroligt!
Vi åkte till stan och hyrde filmer på hemma kväll! hyrde 5 stycken, kollade på 4 på kvällen
och en på morgonen, skäckisar allihosa hehe!
Somna typ 4 tror jag!
Åkte hem tre ungefär tror jag.
Klockan 8 ungefär åkte jag och Matilda ner på sommar kväll en stund. Inte så jätte roligt men
det är väl värt att åka dit!
Sov hos Matilda efter det.
Hon sover här inatt också, får se vad vi hittar på.


snygga jag och madde är ! -_-

emma!

jennifer!

super snygga madde och linnea!

måste göras om tjejer! puss
Publicerat: 2011-07-21 @ 18:47:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!