Torsdag

Gokväll kära läsare! hur mår ni? jag tycker det är så tråkigt när ingen kommenterar! :(
Idag var det skola som vanligt. Hemkunskap sista lektionen.. hhaha en engelsk vikarie,
petigare kille/gubbe får man leta efter! ahahah! Efter skolan följde jag med matilda hem.
Vi chillsde, och käka pankakor, mummms! Sen drog jag iväg på dans! roligt de, men kände
hur kass jag var efter lovet!
Imorgon sover jag hos Matilda myss! känns som att det var ett tag sen nu haha! :)

Jag och Matilda var på stan en kortis här om dagen, jag köpte:





ÄLSKAR 84 tröjan!

kommer bild på hur dom sitter på imorgon bitti ! :)

Publicerat: 2011-01-27 @ 22:18:38


1 kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Snygga kläder pinglan ;)

2011-01-27 - 23:37:53 | URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!