TJOHO!

CHACHA bloggeenn!! ;)

Jag har haft KASS uppdatering p bloggen på jullovet! det kommer jag värklingen ändra på kan jag lova er.
Jag ska göra ett skema för denna vecka, ivarjefall en början på det.

SÖNDAG: Jag från liten till stor

MÅNDAG: försöka få tag på nå bilder och göra en ny header + att jag ska fota lite bilder med iphonen som jag kommer att lägga ut ( inte så mycket på mig )

TISDAG: dagens outfit, sminkning, hår..

ONSDAG: test,mina tips,hiss och diss

TORSDAG: vilka bloggar läser jag+ musiktips

FREDAG: släktträdet

LÖRDAG: mina top 5 filmer

SÖNDAG: BILDMARATON (tema vinter)

kommer säkert bli ändringa, för just nu skrev jag bara nått.. hehe, kommer börja redan ikväll 
( kommer bli lite andra inlägg också ju såklar ) :):)


Ídag ska jag på dans för 2 gången på jullovet, har ju fixat mitt och jennifers disco par program nu också,
och idag ska vi dansa street med Mario Perez! ska bli jätte roligt! 16.15-19.30 :D:D

/ då ses vi sen då, puss sara! hehe <3





 

Publicerat: 2011-01-09 @ 14:34:07


1 kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

vad kul det lät med schemat Sara :)

2011-01-10 - 00:09:26 | URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!