Test

Visste du att?

att jag vill - sova

att jag inte gillar - ärtsoppa
 
att jag gillar att - mysa framför teven

att sist jag grät var - väl nån gång i veckan

att min mobiltelefon är - bäst!

att när jag vaknar på morgonen - Snoozar jag miljoner gånger..

att idag har jag - Vart på stan och dansat! :)

att i morgon kommer jag - gå i skolan

att jag hoppas - att jag vaknar på ett bra humör imorgon

att jag verkligen vill - DANSAAAAAAA!

 

 

Favoritgodis: choklad

Är det nåt du absolut inte äter: oliver
 
Kläder just nu: pyjamas

Musik just nu: ingen

Vad sa du senast: "godnatt

Sommarplaner: njaaa, inga speciella

Saft eller läsk: läsk

Hur många kuddar sover du med: typ 9..haha

Spelar du nåt instrument: nejj

Gillar du att sjunga? Yes.

Bästa film: finns många bra filmer.

Tror på liv på andra planeter:njaa vet inte.. men skulle vara rätt så fräckt med små gröna gubbar som åket omkring i ufon!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!

Bio eller promenad: Det beror på väder och vad man vill göra. men måste nog säga bio

du kittlig: JA!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? skulle vara coolt o kunna flyga hehe!

Vad vill du jobba som? ehh.. hmmm... jadu bra fråga

Chips, morötter eller godis?godiss

Pizza eller hamburgare? pizza

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? kanske kanske inte

Gungar du på stolen? händer väl,

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? hahah jag vet inte!

Vad gör du om du får hicka? dricker..

Röker du? nej usch!

Kaffe, te eller inget? Te

 

 

Publicerat: 2011-01-13 @ 22:11:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!