min härliga vintermorgon..

började med en varm kopp med choklad, jag fick chokladen i julklapp, så jag skulle kunne göra varmchoklad,
den var värkligen jätte god. Till det värmde jag en smörgår i ungnen och delade och brädde den.
Medans jag åt kollade jag på tv med familjen.. efter det gick jag upp i mitt rum och klädde på mig och satte upp hårtet i en tofs på huvudet. Jag sprang till tempo och mötte matilda och vi sprang en runda, sedan sprang jag hem

Jag kom på att jag aldrig gjorde inlägget ''jag från liten till stor'' igår.
Jag kom hem så sent ifrån dansen mad mario (
som var JÄTTE roligt ) och då ville jag
bara ta det lungt. Men det kommer nu ist:


den här filmen kollade vi på igår, hela familjen. riktig söt filmdedär! <3

Publicerat: 2011-01-10 @ 13:22:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!