Snart blir det träning!



Ska snart på street träning! ska bli riktigt roligt!

Efter det kommer matilda hit och sussar här! :)
Vi ska kolla på the last song och nån till film och käka godis! mys! älskar dig!

25 februari 2011

Tänkte skriva om dom här sakerna 15 dagar framåt och börjar imorgon :)
Dag 1 - prestentation av mig själv
Dag 2 - mina syskon
Dag 3 - det här hade jag på mig idag
Dag 4 - en perfekt helg för mig
Dag 5 - i min handväska finns
Dag 6 - det roligaste jag vet
Dag 7 - den frisyr jag trivs bäst i
Dag 8 - det jag vill mest av allt just nu
Dag 9 - min dag i detalj
Dag 10- ett recept
Dag 11- Den plats jag trivs bäst på 
Dag 12- mina drömmar
Dag 13- något jag saknar
Dag 14- någon jag kan prata med om allt 
Dag 15- min bästa födelsedag

Ett shema hehe !
Publicerat: 2011-02-25 @ 17:01:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!