Morsning korsning!

Godmorgon! vad gör alla en dag som denna?? hehe
Jag gör inte så mycket just nu. Ska iväg till stan vid halv 1 och äta på mammas jobb och umgår lite med henne.
Sen ska All inzane ha privat lektion kvart i 2 till kvart i 4, med Johan Hillgren! Ska bli jätte roligt, nu när vi ska börja med street också! Hoppas vi får ihop något bra! men det tror jag säkert !

Efter det följer jag med tilda ( vet inte varför jag skriver tilda när hon heter Matilda, men dni fattar )
på hockey och kikar lite! nån mer som ska på hockeyn?



Tänkte berätta lite om gårdagen! lite mer i detalj!

Först var det skola, rätt så skön skol dav faktistist!
ni får en gårdagens outfit på det också:


Det var skoldagen outfit!

Här är tävlingens outfit ( inte hårbandet och så, hade bara medan jag sminkade mig )


Sen efter skolan skyndade jag mig hem och fixade mig till kvällen, ni såg ju sminkningen på förra inlägget!


Vi åkte upp till graneberg och hämtade Jennifer! Sedan fortsatte vi ner till stan och där väntade carro och hennes syster. Vi fortsatte till sätre ( trodde vi )! HAHAH ingen av oss hittade dit, vi åkte liksom åt fel håll, till typ norrtull och trödje! tillslut som vi på att vi skulle åka åt brynäs ! hahah och efter en stund ( eller typ en timme ) kom vi fram! KAOS! Vi mötte upp lina och emma på treffen ( felstavat i förra inlägget ) Vi kom ´dit typ halv 6 men skulle uppträda 11 typ.

Men vi hittade på massa skoj tills dess! knäppte lite kort, peppade, satt på pizzerian och drack läsk och pratade och delade ut lite lappar! hehhe

Vi uppträdde på rockkarusellen, om ni inte visste de! Alla sjöng typ rock, och en typ lite lugnare. Men Carro sjunger POP !

EMn uppträdandet gick jätte bra och vi hade så himla roligt! kanske kommer upp nån video senare!

BILDER SEN IGÅR KOMMER I NÄSTA INLÄGG!

haregött puss sara!





Publicerat: 2011-02-05 @ 11:01:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!