Härlig söndags morgon

Godmorgon !
Idag vaknade jag nio.. hade önskat attt ag kunnde sova längre...
Är lite slö efter gårdagen, så tänkter bara ''chilla'' till träningen vid 4.
Ska bli härligt att få träna lite disco. Fast skulle ju vara skönt med avslappning eller nått också.. hehe.

Har nyss klätt på mig och tagit på lite conseler* och ska väl borsta igenom håret snart också.
Så kan jag kika på nån film innan vi käkar tacos också!

Aja strunt samma i de.
Igår var det tävling borta i sundsvall, 3 timmars resa dit och tre timmar hem. sov väldigt mycket på dit vägen.
Men på hemvägen, gick det inte.. haha bara massa trötta tjejor och flamms.. hittade på en låt också.. finns på fb,
så kolla där om ni vill höra på nästa schlager...  Men roligt hade vi ivarjefall..
Gick ganska bra faktist! Kom 3:a i singel disco, så nu är jag i guld i det, 5:a i street singel, fick en prick i det också. Gruppen pratar vi inte om elr någontig.. HAHAHA. Vi har kasst program och kläder, som vi ska fixa nytt till SM. Men vi måste fixa program och kläder till street grupp också till Halstadhammar*, så det är lite mycket..

Men hade en jätte rolig dag. Grattis till alla som det gick bra för, och Grattis till Johanna som kom hem med 4 pokaler!! Kungen..  emma fick också 3 pokaler!.. och cajsa fick prick mm..



suddiga bilder på mig till höger på pallen i disco singel.


söta klara,ida,emma,johanna,linnea,madelene, amanda mm.

lite fler snygga bilder som jag knäppt med iphonen.


Hörs senare! pjuss!

Publicerat: 2011-02-20 @ 13:43:39


3 kommentarer
Postat av: moath

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen där du kunde vinna ett smycke! Gå in och titta om det var du som blev den lyckliga vinnaren :D

2011-02-20 - 14:39:28 | URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: alice

grattis! vad kul att du kom upp i guld! :D

2011-02-21 - 18:29:37 | URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/
Postat av: lina

grattis, du var jätte duktig! :D<3

2011-02-22 - 21:13:15 | URL: http://linaochlinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!