Här igen..

Oj nu var det längesen sist.. har inte haft ork/tid..
Ska bli bättre på det!

Idag var dagen ungefär som vanligt med skola o dans och så.
Skolan var väl sådär, sen friträning, sen street, jätte roligt!
Fick en svår men rolig korougrafi* !

Imorgon har jag tävling i Falun, ska tävla i disco singel och disco par med jennifer.
Ska bli roligt.. den håller på från 10 till 12 så är en jätte kort tävling, annars brukar dom ju vara typ
10 till 7..  efter tävlingen ska jag vara med Matilda!

Men nu orkar inte jag blogga någe mer, vi hörs puss!

Svar på Alice fråga: I singel är jag i silver i allt, sen i par silver i disco och guld i street! :)


Nå miffoego bilder!

(
har inte redigeat bilden, kanske vart sådär blåa ögon av nå ljus på kameran hahah )
Publicerat: 2011-02-11 @ 22:49:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!