Who You Are

Idag var en riktig slapp dag.. eller ja..
Vaknade lite försent, kvart över 10, och skulle gå till busshållsplatsen halv 11.
Haha fick typ gå i pyamas. Nä men hann slänga på mig mjukisar och en T-shirt!
Andra dagen på uppstartslägret, och den sista. Dansade till who you are med jessieJ, men grymma Johan!
Var skit kul ivarjefall.
Stannade kvar och lärde Alexandra lite av gruppdansen, är väldigt brottom att lära henne nu!
Bara en månad till tävlingen och hon kan inget!
Sen åkte jag hem och duscha, sen har jag bara chillat framför datan och teven, skööönt!
Ikväll kommer anders och ulrica och deras barn, har brorshan* nått att göra ivarjefall.
Ska äta kinamat och sånt, så blir väl fortsätta med mitt teve titt.

Imorgon klockan 2-3 ungefär blir det träning med gruppen.
Sen kl 4 börjar den vanliga discon. WiEE !
Efter det åker jag och är med Matilda och sover där. Skolan på Måndag ju...





Publicerat: 2011-08-20 @ 17:33:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!