Skooolaa

Idag var första skoldagen. Inte direkt kul...
Typ upprop och annat trök. Gick i 45 minuter sen fick vi cykla hem.
Vi cyklade hem till Matilda och chillade hela dagen.
Vid 4 åkte jag på dans och fritränade lite.
Åkte hem och åt korv och sen kollade jag på teve.
Nu kom Matilda för en timme sen typ.
Vi ska kolla på film om en stund, sen blir det upp tidigt och iväg med bussen till skolan vid nio!
vi går till kl 2. Sen kommer mamma och hämtar mig vid skolan och så åker vi iväg till stan
och klipper mig och slingar håret osv. Ska bli så skööönt!
Sen sover jag antagligen hos Matilda!


Publicerat: 2011-08-22 @ 22:17:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!