Heavy in your arms

Hej var ett tag sen nu!

Igår var vad på Inspark ivarjefall, jag var där med matilda,matilda,jennifer, josefine, amanda och sonja.
Vi hade skit kul, fast det var typ 98 där osv. Härligt gäng!
Vi bestämde att vi skulle gå på disco på Fredag tsm också ! hehe

efter följde matilda m, och amanda med mig hem och sov hos mig, mys!
Sen hade jag gruppträning kvart i 12, men inga kom så jag och emma dansade lite.

Sen åkte vi och firade josefine som fyller 16, www.emmyjosefine.blogg.se! GRATTIS <3

Nu väntar jag på Matilda!


Publicerat: 2011-08-27 @ 19:26:08


1 kommentarer
Postat av: J O S E F I N E S

<3<3

2011-08-29 - 17:27:46 | URL: http://emmyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!