To be or not to be..

Hej! Just nu sitter jag vid datan och är gansa så trött.. ska kolla på bb på datan snart
om jag orkar. Idag vart det grupp träning i en timme, stan med emma och linnea.
Sen träning i en och en halv timme street. Sen har jag inte hunnit med så mycket mer.

Aja, i Torsdag var lillhagen källmur, vikinga mm på legendet och gjorde allt och ingenting.
Skolan hade årdnat det bara för att vi ska flytta till källmur osv.
Men dagen var faktiswt rolig, var där från ungefär 12-12! sen cyklade vi hem till Matilda
och sov där!


nån ful bild på mig, aja har inga bilder och lägga ut!!

Publicerat: 2011-04-29 @ 23:07:24


1 kommentarer
Postat av: alice

skämtar du med mig, så grymt jävla fin!

2011-04-30 - 00:45:12 | URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!