svar på frågestund

Evelina:
hur många läsare brukar du ha på din blogg?
Svar: jadu..

Linnea:
vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Jag funderar på den frågan ganska ofta, har faktist ingen aning!

Är blond din naturliga hårfärg?
Svar: njaa, typ råttfärgat ( kan lägga ut bild )

Kan du inte visa bilder på ditt rum
Svar: jo när jag städat lite, hehe :)

Anna-Johanna:
Hur är det med dig idag sötnos?
Svar: vet inte om den hörde till frågestunden men antar det, Det är bara bra med mig, hur är det själv?? :)

Jennifer:
Vad har du gjort idag?
Svar: jag har ätit frukost, suttit i solen och spelat spel med pappa och lillebror

Favortifilm?
Svart: emm... svårt, men gillar twilight.

Godaste glassen?
Svar: solero med typ blåbär, hallon, björnbär mm

Roligaste minnet?
Svar: har väldigt många, så kan inte säga något speciellt...


Tack ni som väl frågade, fick inte så många men ändå!
PUSS!
Publicerat: 2011-04-23 @ 13:56:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!