Rubrik


Idag.. ena mitt öga var typ knallrött vet inte varför, men såg ut som
ett mongo ivarjefall..


Skola som vanligt idag då, började 20 över 9 till 3. Efter skolan gick
jag hem, tvättade bort sminket kollade tv lite och klädde på mig och
fortsatte iväg till dansen. roligt som alltid, men skulle vara roligare om
våran lärare Johan var där ( han var borta ) så fick köra utan lärare.

Jaja.. imorgon ska jag vara med bästis efter hennes match, får se vad vi
hittar på! Loveu!






Jag längtar till EMMMMM!

Publicerat: 2011-04-08 @ 23:45:28


1 kommentarer
Postat av: emma

klänningen hittar du på Nelly.com

2011-04-09 - 18:47:43 | URL: http://emmsastorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!