All Inzane!

Godmorgon!
Vaknade 9:o idag. Matilda kom nyss förbi och sa hejdå!
Hon skulle till norrland och ''fira'' påsk! Vad ska man göra nu då ?:( vad ska ni göra? 
HEHEHE

Nej men idag blir det chill hela dagen tror jag om jag inte hittar på något annat,
sen halv 8 är det jazz och sen följer jag med Emma hem och sover där med
All Inzane och myser! Kanske blir träning med dom imorgon också!
Tänkte försöka få någon stans och träna också! inte det lättaste!


All Inzene rumpor!

Vad ska alla göra på sista april då? själv har jag ingen aning!

Puss på er! ♥

Publicerat: 2011-04-21 @ 11:21:35


2 kommentarer
Postat av: alice

jag ska festa, hihi :)

2011-04-22 - 00:18:10 | URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/
Postat av: jennifer bodin

äh, det fick bli bilder på er! ((: belv ojämt antal annars.. hihi i

2011-04-22 - 17:49:51 | URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!