Skola dans






Ja bilderna visar ju lite om dagen!

Skola som vanligt, gick hem till mig efter, Jag, Jennifer o Matilda.
Sen åkte Jennifer iväg och tog sprutan. Jag och Matilda var här en stund
och sen cyklade vi hem till henne och gjorde nått.. hon typ fixade och packade
till träningen.  Sen när Matilda åkt så hämtade mamma mig, och sjusade hem 
mig för att hämta dans kläder. Åkte iväg till stan och jag och Jennifer checka  (heh)hiphop
T- shirt och lite smink till tävligen. Efter det gick vi upp till uddans. Träning, bra träning brudar,
även fast det blev lite kronglit med alla ändringar, men det fixade ju sig tillslut, nu kör vi järnet
på tävlingen!! åhh...

Imorgon ska jag klippa mig och färga håret (ljusare ) ska bli skönt att bli av med mitt långa fula hår.!
efter det blir det jazz :):)


Nu tänkte jag lägga mig och läsa en tidning eller kolla på tv:)
PUSS OCH GODNATT

Publicerat: 2010-09-15 @ 22:19:38


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Finns inget fult hos dej:). Du är världens finaste

2010-09-16 - 00:27:08 |
Postat av: Lisa Brändström

Vad kul att träningen gick bra, jag får kolla av på söndag :) Du som har så fint hår! Klipp inte för kort ;)



Kram Lisa

2010-09-16 - 13:02:56 | URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!