Frågor och Svar (hade inget att göra)

Vad heter du?
SaraAlexandraLarsson

Vad är det för för på byxorna du har på dig?
siden shorts :P
Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting just nu
Vad gjorde du igår kväll?
Jag var på dans.
Vad var det sista du åt?
fil och flingor och en macka.
Hur är vädret hos dig just nu?
ingen aning.
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
mamma
Hur mår du idag?
bra fast trött
Favoritsport?
DANSSS!!!
Hårfärg?
blont 
Ögonfärg?
Blå
Syskon?
en bror
Senaste filmen du såg?
Snabba cash 
Favoritdag i veckan?
Fredag och lördag
Favorithobby?
DANSS!!!
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad.
Hur ser din musmatta ut?
svart, sitter fast på dantan ;)
Kan du nudda näsan med tungan?
nej :( hehe
Kan du korsa ett öga åt gången?
nej, det tror jag inte
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja !


hehe har trök pusssssssssssssss
Publicerat: 2010-09-29 @ 22:21:16


1 kommentarer
Postat av: jennifer

nu har jag börjat blogga igen efter min lilla bloggpaus, så kika in och kommentera..



Tack snälla <3

2010-09-30 - 23:29:43 | URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!