Lite frågor

Bästa saken som händer i vinter: fyller år då! och såklart julafton
Favoritplagg i garderoben just nu: pyamas
Längd: vet inte riktigit
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart tror jag.
I höst kommer jag att gå klädd i: olika
Men absolut inte i: em..kjol?.
Mig själv med tre ord: glad, blyg om det är med folk jag inte känner ( annars inte ) sprallig
Jag tränar: dans
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: väldigt trött och lite små sur!
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa
Kläder just nu: pyamas
Vad sa du senast: godnatt, till mamma o pappa!
Fisk eller badkruka: fisk.
Spelar du nåt instrument: nehh.
Morgon- eller nattmänniska: natt.
Sparare eller slösare: Sparare ..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske.
Vad ska barnet/barnen heta? Ingen aning.
Bio eller promenad: bio oftast.
Är du kittlig: joovars.
Rädd för insekter? Njee.
Största svaghet: blir sur o ledsen när det inte gå nå bra.
Bästa bok? emm, gillar inte att läsa men läser twighlight nu!
Chips, morötter eller godis? gooodis.
Pizza eller hamburgare? Pizza
Gillar du att sjunga? Ja,.
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? Musik, tror jag.

Publicerat: 2010-10-16 @ 22:29:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!