Frågor till mig själv

Favoritfärg:  rosa o svart typ

Favorit tv pogram: har inget favorit men tycker om dom här vanliga programen som alla typ kollar på, som top model, idol, hollywoodfruar, mm.


Favorit godis: gillar allt godis, men gillar nog choklad bäst!

Favorit plagg: mjukisar!

Kladdkaka eller kanelbulle: KLADDKAKA

En Härlig låt: en gång är ingen gång-björn rosenström heheh

En bra film: Gillar alla twighlight filmerna och typ the grudge är härlig


Intresse: danss!! och vänner! mm

Frysa eller svättas: frysa

Film eller tv: Det bror på.. tv är skönt på morgonen, men film en fredagskväll !

Det du helst ville se på tv när du var liten: tummelisa


En gammal idol: amy diamond heheheh

Shorts eller kjol: Shorts!!!!!!!!!!!!!!!!

Ett roligt minne: Jafinns ganska så många roliga minnen, men haha när vi skulle sälja jultidningar så tappade vi lappen som man ska fylla i... aa sen hände det grejer

En skräck minne: när jag var liten började jag grina så fort jag såg en fjärl, var JÄTTE rädd för fjärilar.

Kvällsmänniska eller morgon: kvälls...


Vad äter du helst till frukost: mackor och ett glas oboy

Vad har du på dig nu: leggins och en stor mysig tröja

Vas har du gjort idag:Vart med Matilda en liten stund på morgonen eftersom hon sov hos mig. Sen har jag vart med Jennifer och kollat på film och käkat chiiiiiiips :)))

Vad har du gör bakrundsbild på datorn: en som Jennifer gjorde idag på paint :)hehe

En blogg du läser varenda dag: Jennifers

Vit eller Svart: svart

Vart vill du just nu: Bort..  till utlandet

Det bästa du vet: att skratta!


Julafton eller födelsedag: jul då tror ja!


Flintis kille eller jätte långt hår: hahah då måste jag säga flint !



Den drygaste du vet: en person..

Dagens:

Roligaste: korken som fasnade i Jennifers kind!!

Mums: godis  o chips

Jobbigt: bära min väska

Film: the mist

Mat: pommfritt

Ser fram emot: Frukost, hehe skoja

'smört': albin, som hade ner blommkrukan!


''HAHA'': ja men jennifer och sin colakork

Humör: Happyface!

Det var dom frågorna för idag!

Publicerat: 2010-10-09 @ 23:53:23


1 kommentarer
Postat av: jessica

rosa e nice ;D

2010-10-10 - 17:00:49 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!