Tjoho !



Hej! idag vaknade jag 8, för jennifer och hennes syrra skulle till lager 157. Åkte hem vid 10. Chillade bara, hehe!
Har lyssnat på musik väldigt mycket, säg gärna något bra låt ? (:  Ska vara med Jennfier när hon kommit hem.
Gud vad lovet går fort! redag Tisdag liksom, och snart Onsdag, juste kom på att vi skulle städa på uddans imorgon. ÅH sällan jag glömmer saker. Aja.. men ska bli ganska kul ändå. Alltid likana kul att träffa tjejerna i gruppen. Men nu ska jag fortsätta med det jag gör, fast gör inget men får väl fortsätta med det då !!:)

Publicerat: 2010-11-02 @ 15:49:30


1 kommentarer
Postat av: alva [sweetestmemories]

Gud vad fin du är!

2010-11-02 - 17:08:34 | URL: http://sweetestmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!