Tillbaka efter blogg pausen!

Nu ska jag äntligen börja blogga igen!
har inte haft nån lust att blogga efter som headern sätt ut som den gjort, men
nu har Jennnifer Bodin hjälpt mig med den! (www.bbodinan.blogg.se) tack<3

PRAO VECKAN!

i måndag började min prao vecka!! var jätte roligt hade hanna o karin med lite mindre grupper
och lisa och lisa i disco grupp och bella med affro med vuxna ( riktigt jobbit med affro, men roligt)
Men nu lär jag klä på mig för ska ner på stan innan och kolla på en vit tröja till uppvisningen!:)
Hejdå, bloggar mer ikväll! sessssss<3

Publicerat: 2010-11-23 @ 13:16:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!