SM och estraden!

Kan väl börja med att berätta om street SM!
Kan säga att det var hur roligt som helst!! och gick jätte bra också!
det gör ju det bara ännu mer roligare! I singel gick jag vidare en gång, sen åkte jag ut.. så det gick ju sådär!
Men i par tog vi silver!! jihooo! så himla nöjd, nu är vi i guldklass också.. hehe!
 Super dag!

Estraden!
Gick bra! och var hur super kuuuuuul! dansade 5 gånger, var jätte roligt att vi
fick visa upp med underbara all inzane också!!:)

Har haft en super helg, med det jag älskar! Men det tråkiga är ju att det är typ 2 månader till
dansen nu. Men jag hoppas det blir dans med all inzane ändå! jag tycker att vi ska träna
mycker nu, och göra street och så? tycker inte ni det?<3<3



estraden!

jag och jennifer tog silver ( vi i rosa jackor ) suddig bild!
hanna och josefine!

svenska mästare BUCK

carl stellnert, alexandra och johann!!

Publicerat: 2010-11-28 @ 17:44:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!