HEJ EFTER EN LITEN BLOGGPAUS!

Hejsan igen kära läsare!
Hade en liten bloggpaus! kan bli lite sånna dåochdå men nu vart den lite längre!

Idag var det skolan och dansen! och lite plugg på sidan av det!
Känner att det är väldit mycket att göra som jag inte bara gör!!
Nu måste jag börja ta tag i detta! typ som mitt rum som ser
ut som ett bombnedslag!! och läxorna som inte blir gjorda!!

Och förästen om det är någon ( på typ uddans ) som har sätt en svart munkjacka
som säg järna till, det var storlek medium! blir så less, 2 svarta munkisar har
försvunnit på uddans! nu har jag inte råd att köpa någon ny heller..


så himlansh ful bild asså!! hehe gammal!

Publicerat: 2010-11-16 @ 23:34:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!