Tja !

Idag hade jag och Jennfer lite sovmorgon!
Vi var ledig från gympan :):):):):):):):):):)
men sen var vi tvungen att gå resten av
dagen :(  Matilda är tillbaka nu också :D<3
kulkul !!

Efter skolan gick vi med marlene hem till
jennifer... hon var lite hängig så vi gjorde
inte så mycket sp ! hon är hemma imorgon
också :(:(:(

Men jag sk gå :/ !  ska ta spruta kvart över 3..
läsktigt !!


haha vacker bild på mig och Jennifer XD<3

min mandarin inne på hotellet :P

min och jennifers säng på hotellet.. så skönt det var att somna men
inte att vakna i :D

LOVEE ITT!<333



aja inge roliga bilder men hade typ inte knäppt nå :)

nu ska jag fortsätta med det jag gör hejdå :D<33


Publicerat: 2010-05-24 @ 21:16:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!