< måndag >

hoho !

Idag var det skola igen.. vi hade gympa på morgonen och sprang
runt trök rudan  !! sen har vi haft prov i spanska och i no !
gick inte bäst direkt :/ 

Efter skolan gick jag och Jennifer hem till mig och käka mackor.
Sedan tog vi bussen till uddans. Vi dansade med stardansaren Elin
från bumpy feet ! dett 3 gången nu. Vi hittade på en ny början på
vårat program. Nu när vi är i silver och det är SM på lördag : )

Nu ska jag titt på något roligt program på datan och mysa...
Och imorgon är det skola och sedan elin för sista gången  :(

LÄÄÄngtar såå till sommarlov nu ! det är bara 2 och en halv
vecka kvar nu typ ! längtar.



sommar... <3


kram från mig och harre så bra !:D

Publicerat: 2010-05-17 @ 19:44:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!