Idag är det Onsdag..

och det är en kort och skön dag i skolan ! 
På lunchrasten åkte vi hem till Jennifers syster
och hon bjöd oss på mackor :D hihi
Sen efter skolan cyklade jag och Jennifer hem till
henne. Vi kollade på film och cyklade !! :  )

Sen hämtade mamma mig och jag följde med henne
och handla en snabbis !..  Sen när jag kom hem har
jag datat lite och kollat på tv.. :D som vanligt !!
Jag vill inte ha mina fula headrar, men jag kan inte
snygga egna så dom blir såhär på paint !!:P

Men nu ska jag kolla på det sista avsittet av
andra avenyn tror jag ! :(:(:((::(:(:(:(:((:(:(:(:( åhh!

GOdnatt puss !<3

Publicerat: 2010-05-05 @ 22:23:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!