!!!!

Hej, kom nyss hem från ett yoga pass som vi hade istället för disco och hip-hop.
Det var ganska kul men konstigt. Alla var ju så trötta sen tävlingen igår.
Såhär gick det för mig/jennifer och jag:

hip-hop singel: inte så jätte bra men nöjd ändå :)

hip-hop par: till semifinal :)

disco singel: jag kom 4:a ! :)

disco par: vi kom 2:a !:)

Jag är jätte nöjd, det var ju första tävlingen och jag trodde inte att det skulle gå så bra då.
Ni kan läsa lite mer avanserat på jennifers blogg om ni vill det.. haha !:D




Den ficka jag av mamma :D

Suddig bild på pokalen



pusss saraa!<3

Publicerat: 2010-03-28 @ 18:45:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!