Onsdag till Söndag

Hej, nu tänker jag skriva lite om vad som har hänt on-sö

På onsdag var jag med Matilda efter hennes träning :)
Vi cyklade upp till ica och köpte lite godis till kvällen
eftersom hon skulle sova hos mig !:D Vi kollade klart
på kommisarien och havet och lite på anna phil mm.
Sen har vi suttit vid datan vart ute mm..
Vi var uppe jätte sent för ingen av oss var trött, solen
hade gått upp ganska mycket ivarjefall. :) men det var
jätte mysigt ivarjefall!!

Sen nästa dag vaknade vi kanske vid 12 och gjorde lite saker.
Sen cyklade vi hem till matilda och var där en stund. Sen
ringde Jennifer och kom till Matilda :) Vi var hos Matilda tills
jag och Jennifer skulle äta tacos och sen cyklade vi hem till
mig.

Sen vid 9 ungefär åkte jag och Jennifer till min farmors stuga.
Vi kom dit ganska sent, så vi hann inte med så mycket.
Spelade lite sims och så. Den första natten sov vi ensama i ett
litet hus men det lät så mycket när det regnade så vi sov inne de
andra två nätterna :) Vi har varigt ute och gjort saker också
men orkar inte skriva allt på exakten.. Vi hade lite otur med vädret t
tycker jag, men det var ju mysigt ändå :)  Sista dagen var det
lite sol ivarjefall!!

Vi kom hem idag ungefär halv 3, vi vart lite försenade !! :P
Så åkte jag hem och fixade mig lite och sen åkte vi iväg på 
dansläger i 2 och en halv timme :) vi börjde på en
jätte rolig dans, det var greece ( stavning ) tema typ :)
Vi var 12 stycken :) Det var ivarjefall jätttte kul !! och imorgon
klockan 2 fortsätter vi och så ska vi ut och käka på helt enkelt och
sen mer dans till klockan 7.
Sen på Tisdag fortsätter det och sen uppvisning på furuvik !!
Hoppas vi kan det tills dess !!:D:D

Nu tänkte jag kolla på tv ! :)

/ saralarsson :*




Publicerat: 2010-06-20 @ 20:05:21


1 kommentarer
Postat av: jennifer

hahahaha ullstina gullfinaaa !!! hahahahahaha xD pussss

2010-06-21 - 23:56:26 | URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!