hoooooooooooooow

                                                               HEJ



I måndags var jag  med jennifer och emma på stan och boulongen ! det var härligt de :D  vi hade fint väder och spelade mini golf,  käka god glass och satt på gräset :) På stan köpte vi present till jennifers pappa som fyllde år igår.  Efter det åkte jag hem till Jennifer och sov där ! :D Vi badade i hennes pol och lite grjejjjs....

Igår var jag med Jennifer hela dagen också,  hennes släkt kom och firade matte. Mamma och Oscar kom också förbi en stund.. Sen åkte jag hem med dom.

Idag vaknade jag nere i källaren ungefär halv 10. Jag gick upp och åt lite macka och fil och flingor :)
Sen gick jag ner i källaren igen och kollade på lite program på tvn :) Mys,,,

Sen klockan halv 6 har vi träning till uppvisningen den 3:e :D Det ska bli kul att göra den igen !! :) ( dans ) (L)

haha,,











Publicerat: 2010-06-30 @ 12:12:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!