Hey all wake

 Vaknade ganska tidigt idag för det var någon som ringde och väckte mig.
 Det var någon gubbe som egentligen skulle ringa mamma om oscars
 scaut  ( stavning ) grej. Men han hade letat upp mamma på eniro och
 mitt nummer stod på mamma.... ajja  intressant !

 Men jag gick upp och duch och kollade på tv.
 Kanske skulle vara med Jennifer idag så
 får se när hon kommer om hon skule komma då.


 Vi ska till stugan imorgon också, Jennfífer ska följa med också :D
 Det ska ju bli kul !:) Vi åker torsdag till söndag för på¨söndag är
 det dansläger :) Vi har ju uppvisning i furuvik också :P:P

 
Har inte orkat sminkat mig eller gjort iådning mig nå !





 sålänge
Publicerat: 2010-06-16 @ 13:49:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!