Dancing queen !


Kom ganska nyss hem från lägret :)  det var kul men ändå tråkigt
för det var sista gången, eller inte om man jämför med genrepet
och uppvisningen som är på furuvik den 3:e !!:D

Men vi hade en lite uppvisning för föräldrarna på slutet idag :)
Sen när jag kom hem åt jag korv och stuvade makaroner :)

JIhoo o längtar till furuvik :D ( och tills vi ska börja med gruppen,
tror vi kanske börjar träna lite efter uppvisningen, eller jag vet inte
måste höra med alla hur dom kan och så :P haha jag bästämer !
nejdå men...  )

Nu ska jag gå höres !!:D<3



Publicerat: 2010-06-22 @ 20:00:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!