Torsdag

Medans jag sitter här och lyssnar på musik slänger jag in ett inlägg, och berättar lite om dagen :)
Sov hos Jennfeir inatt! Mys.. sommar kväll var väl sådär, ganska kul :) Sen efter sommarkväll
åkte jag hem o packade och sen till Jennifer.. På morgonen kom Nova Jennfiers systers barn.
Dom var barnvakt ! :) Vio badade med och mm :) Sen åkte jag hem och packade lite..
jag försökte nyss bada i polen, men doppade migg bara och sen sprang jag upp !! eheh..


Har värkligen inge roligt att skriva om så kom med förslag !!




hoppas jag fick lägga ut bilden, men tycker den var så fin på dig :)(L)

Publicerat: 2010-07-22 @ 20:12:52


3 kommentarer
Postat av: jennifer

klart du får gumman. Men du är ännu finare ! (L) :)

2010-07-23 - 12:05:55 | URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: matilda

ni är fina båda två(L)

2010-07-23 - 13:47:02 |
Postat av: SARA

du är ! (L)

2010-07-23 - 17:00:52 | URL: http://saralarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!